sobota 1. února 2014

What I Like w/ What I do not like

Ahoj♥
✌️Asi bych se vám měla tak nějak víc představit. Napadlo mě že vypíšu pár věcí,co mám ráda  a co jednodušše nemám ráda.
Snad vám to alespon přiblíží,jaká jsem.:-D
Opravdu jsou to banální věci,co většina z vás určitě taky nemá ráda a naopak.








So-

 Co mám ráda

 Svojí rodinu - Nevím čím jiným začít,než mojí rodinou. Je to to nejlepší co mám a za nic bych je nevyměnila,ale to asi všichni.

best friends | TumblrNejlepší kamarádka- Taky bych jí za nic nevyměnila,je pro mě jako sestra a ve všem mi rozumí. Kdo někoho takového má, pochopí mě.

One direction- Tahle skupina,má pro mě velký význam. Jsou tu pro mě už rok a půl a nikdy mě jejich písničky neomrzí,dokážou mi zvednout náladu a jsem ráda že tenhle rok je budu moct slyšet naživo.
UntitledAt si říká kdo chce co chce, nikdo mě nedonutí je přestat milovat.

Tumblr,Twitter- Víc než facebook používám určitě tyhle dvě "aplikace". Na tumblr se nechávám inspirovat a na tt poznávám lidi co semnou toho mají hodně společného a nepřetvařují se-teda alespon většina co sleduju.
Můj twitter-Domieehoran a tumblr- justteenageniall.tumblr.com

Instagram- Tahle aplikace,se hodně kritizuje. Všichni si myslí že si tam lidi fotí jen jídlo a "selfíí" ale rozhodně to není jen o tomhle. Já to beru něco jako svoje album a rozhodně nelituju že jsem si ho kdy založila.
Můj instagram- Domiexoxo

Harry PotterLondýn- Londýn je moje nejoblíbenější město. Musím se přiznat, že jsem zatím neměla možnost se tam podívat ale snad se tam brzy vypravím.

Harry Potter- na HP jsem už od dětství chodila do kina. Ted jsem si stáhla celou sadu a koukám na to pokaždé,když se nudím nebo mám špatnou náladu. Nikdy mě to nepřestane bavit a asi pořád budu čekat na svůj dopis.

Co nemám ráda

SWAG- Tohle slovo já aopjsaivnv uplně nesnáším. Nesnášim tenhle styl a nesnáším lidi co tohle slovo opakují stokrát denně. Já si pod tímhle slovem nedokážu představit nic normálního. Asi to bude tím,že se mi zhnusilo jak to jednu dobu všichni podporovali a cpali na svoje facebook zdi 'Mám swag.'
nemáš.

Šikana- Víc než falešný a namyšlený lidi snad ještě víc nenávidim šikanu. Šikana je hnus a ten kdo jí provozuje je pro mě ubožák. Řeší vlastní mindráky na ostatních nebo slabším jedinci. Já sama šikanu zažila naposledy ve 3.třídě a v malé míře ale myslím,že bych se sesypala kdyby mě někdo vážně šikanoval.
Všechno si beru k srdci i malou připomínku na mě takže nevím jak bych se vypořádala s takovým každodením tlakem. K tomu stačí říct jediný- Na každou svini se vaří voda.

Pavouky. - Stačí mi jen malej pavouk v koutě v mém pokoji a už šílim. Nemám ráda ty jejich nožičky co se pomalu přibližujou a v ZOO nechodim do pavilonu s žádným hmyzem.

Fans stránky- Nemám ráda stránky o One direction. Nikdy sem nenarazila na žádnou normální kde by zrovna neřešili jestli byste radši sex s Harrym nebo romantickou večeři s Liamem, to že Niall jde na operaci s kolenem a co když to nepřežije,přitom je to uplná banalita atd.
Občas se za náš fandom vážně stydim a už se ani nepovažuju za její součást.

Tím bych to asi zakončila. Je toho ještě hodně co bych toho chtěla napsat ale myslím,že už je toho dost.:D
Doufám že jsem se vám tím nějak neznepřijemnila ale taková já jsem a nikdo to nezmění.
 Hi♥
Domie.x

Žádné komentáře:

Okomentovat